Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

«Την κραυγή αγωνίας των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας μετέφερε στη Βουλή, για μια ακόμη φορά, ο Γιώργος Γαβρήλος»

  Την κραυγή αγωνίας των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας, μετέφερε ο Γιώργος Γαβρήλος στην Βουλή, μέσω Αναφοράς που κατέθεσε σή...

 

Την κραυγή αγωνίας των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας, μετέφερε ο Γιώργος Γαβρήλος στην Βουλή, μέσω Αναφοράς που κατέθεσε σήμερα προς τον Υπουργό Παιδείας και την Υπουργό Εσωτερικών.

Όπως διεξοδικά και με ιδιαίτερη ευαισθησία αναλύουν τα ίδια τα παιδιά στην Επιστολή τους, το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα λειτουργίας όπως την έλλειψη επαρκών αιθουσών για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών, την έλλειψη αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και κενά σε ειδικό προσωπικό για τα καλλιτεχνικά μαθήματα. Τέλος, ζητούν από την Πολιτεία να μεριμνήσει ώστε να ιδρυθεί και Καλλιτεχνικό Λύκειο, ώστε να μην αναγκαστούν να διακόψουν τις ειδικές σπουδές τους.

Ο βουλευτής Αργολίδας πολλές φορές έχει ασχοληθεί με τις ανάγκες που το Καλλιτεχνικό Σχολείο του Νομού αντιμετωπίζει, ενώ έχει καταθέσει και σχετική Ερώτηση προς τα αρμόδια Υπουργεία που όμως δεν απαντήθηκε επαρκώς. Όπως σημειώνει στην σημερινή Αναφορά του, είναι άλλο πράγμα η ίδρυση ενός Σχολείου και άλλο η μέριμνα για την ομαλή λειτουργία του. Η Κυβέρνηση έχει κυριολεκτικά αφήσει ένα νέο Σχολείο στη μοίρα του. Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας λειτουργεί τόσο καιρό χάρη στην αγάπη των παιδιών για την Τέχνη και χάρη στις καθημερινές προσπάθειες καθηγητών και γονιών.

Όπως τονίζει ο Γιώργος Γαβρήλος, η στήριξη της Πολιτείας απουσιάζει, αφήνοντας τους μαθητές να απογοητεύονται καθημερινά και να απομακρύνονται από τα όνειρά τους. Τα συναρμόδια Υπουργεία πρέπει άμεσα να ενσκήψουν πάνω από τα προβλήματα, να βρουν βιώσιμη λύση για το κτιριακό ζήτημα, να προχωρήσουν σε παρεμβάσεις που θα δώσουν ανάσα στα παιδιά, όπως η δημιουργία θεατρικού χώρου και αθλητικών εγκαταστάσεων και να σπεύσουν να καλύψει τα εκπαιδευτικά κενά που επηρεάζουν τον καλλιτεχνικό κύκλο σπουδών του Γυμνασίου.

Δελτίο Τύπου