Ο Ολλανδός τρις παγκόσμιος πρωταθλητής έριξε την αυλαία με μία ακόμη νίκη, στο τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι . Οι Λε...
Ο Ολλανδός τρις παγκόσμιος πρωταθλητής έριξε την αυλαία με μία ακόμη νίκη, στο τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι. Οι Λεκλέρ και και Ράσελ ακολούθησαν, στην 2η και 3η θέση, αντίστοιχα, με τα “Ασημένια Βέλη” να κατακτούν την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, κόντρα στην Ferrari.
Φινάλε στην Formula 1, σε ένα ήδη προκαθορισμένο πρωτάθλημα, αφού ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull είχαν αναδειχθεί ως πρωταθλητές… προ καιρού. Ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari κατάφερε να κρατήσει την δεύτερη, με τον νεαρό Βρετανό πιλότο της Mercedes να ακολουθεί. Όσο για τους πανηγυρισμούς του για τον τίτλο ήταν για ακόμη μια φορά εντυπωσιακοί.
Ο αγώνας
Ο Λεκλέρ εκκίνησε πολύ καλά, όντας ελάχιστα συντηρητικός στην πρώτη στροφή, με την Ferrari να πιέζει για πρώτη φορά τόσο… αποπνικτικά την Red Bull του Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να αντιστέκεται με τον δικό επιθετικό και αυταρχικό τρόπο. Στον τρίτο γύρο, ο Πέρεζ καταφέρνει να περάσει τον Χάμιλτον για την 9η θέση. Μάλιστα, λόγω της πολύ καλής του αντίδρασης με το σβήσιμο των πέντε κόκκινων φώτων, ο Λάντο Νόρις βρέθηκε στην 3η θέση, προσπερνώντας τον ομόσταυλό του, Όσκαρ Πίαστρι.
Στον 7ο γύρο, ο Τζορτζ Ράσελ ξεκίνησε να πιέζει πολύ τις δύο McLaren, με πρώτο τον Αυστραλό, χαρίζοντάς μας μία απίστευτη “μάχη”. Ωστόσο, ο Βρετανός πιλότος της Mercedes κατάφερε να “αναρριχηθεί” στον 11ο γύρο.
Ωστόσο, μετά από ανακατατάξεις, αφού οι περισσότεροι πιλότοι μπήκαν δύο φορές στα pit για αλλαγή ελαστικών, οι “μονομαχίες” έγιναν εντονότερες. Τα βλέμματα τράβηξε η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, για την οποία Ferrari και Mercedes “πάλευαν” μεταξύ τους. Έτσι, μέσα από τα πολλά pit, η κορυφαία τριάδα απαιτήθηκε από τους Φερστάπεν, Λεκλέρ και Ράσελ, από την 1η έως την 3η θέση αντίστοιχα, με τον Πέρεζ να ακολουθεί.
Ο Μονεγάσκος πιλότος της ιταλικής ομάδας όμως, σκέφτηκε… πονηρά και ρώτησε την ομάδα του αν του επιτρέπει να κόψει ταχύτητα, για να καθυστερήσει τον Ράσελ και να τον περάσει ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull. Κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να συμβεί στο τέλος της ημέρας, αφού ο “Τσέκο” δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων, λόγω της αντικανονικής του κίνησης στη επίμαχη φάση με τον Νόρις, στην διεκδίκηση της 5ος θέσης.
Ωστόσο, στον 54ο γύρο, από τους 58, ο Πέρεζ πέρασε τον Ράσελ, για την 3η θέση, χωρίς να υπάρξει πρόβλημα για τα “Ασημένια Βέλη” όμως, λόγω του πέναλτι του Λατινοαμερικανού. Παράλληλα, ο Χάμιλτον ήταν στην 9η θέση, με τον Σάινθ να ακολουθεί, χωρίς να μπορεί να προσπεράσει τον Βρετανό για να συλλέξει περισσότερους βαθμούς στο πρωτάθλημα. Στον 57ο γύρο, ο Σάινθ – αναγκαστικά – μπήκε στα pit, αφού δεν είχε χρησιμοποιήσει διαφορετική γόμα ελαστικών από αυτή που εκκίνησε, όπως απαιτεί ο κανονισμός. Έτσι, ο Ισπανός έχασε την βαθμολογούμενη θέση, έχασε τους πολύτιμους πόντους και μαζί με την ομάδα έχασαν την 2η θέση.
Σε μία απέλπιδα προσπάθεια αύξησης την διαφορά από τον Ράσελ, ο Λεκλέρ έδωσε την θέση του… στον Πέρεζ χωρίς αποτέλεσμα!
Πηγή: Ertsports.gr