Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

Επιμελητήριο Αργολίδας: Παρουσίαση Μελέτης «Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς εμβέλειας : ARGOLIS taste culture» στις 24 Ιουλίου στο Λιμάνι της Αρχαίας Επιδαύρου

Παρουσίαση Μελέτης Γαστρονομικού Τουρισμού «Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς εμβέλειας : ARGOLIS taste culture» Το Επιμελητήριο ...


Παρουσίαση Μελέτης Γαστρονομικού Τουρισμού

«Αργολίδα, Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς εμβέλειας : ARGOLIS taste culture»

Το Επιμελητήριο Αργολίδας σας προσκαλεί στην Παρουσίαση Μελέτης Γαστρονομικού Τουρισμού με τίτλο «Argolis Taste Culture – Γαστρονομικός Προορισμός Διεθνούς Εμβέλειας» που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 24 Ιουλίου 2022 και ώρα 21:00, στο Λιμάνι της Αρχαίας Επιδαύρου, στα πλαίσια της 25ης Έκθεσης Αγροτουρισμού Επιδαύρου.

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν τοπικά παραδοσιακά κεράσματα καθώς και νέες πρωτότυπες συνταγές από chef που θα μαγειρεύει εκείνη τη στιγμή (live cooking), χρησιμοποιώντας προϊόντα της Επιδαύριας Γης στα πλαίσια του γαστρονομικού EVENT που συνοδεύει την εκδήλωση.

Παράλληλα ο υπεύθυνος - μελετητής κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, θα παρουσιάσει την «εικόνα» της Αργολίδας και των περιοχών της, καθώς και την προσπάθειά της να «προσκαλέσει – προκαλέσει» με τις τοπικές της γεύσεις , τους επισκέπτες που στοχεύει σε όλο τον κόσμο.

Τα τρία θεμελιώδη σημεία της Νέας Γαστρονομικής Ταυτότητας του Σήματος και της Εικόνας είναι :

Το Εμπορικό Όνομα (Brand name), με το οποίο θα “συστήνεται” η Αργολίδα στον διεθνή επισκέπτη, «ARGOLIS taste culture» (Κουλτούρα γεύσης της Αργολίδας, Αργολική γευστική κουλτούρα),

Το Όραμα (Brand Vision), είναι ο κύριος λόγος ύπαρξης της νέας μάρκας και η προσφορά της προς τον επισκέπτη, «Να κάνουμε τις πόλεις και τα χωριά της Αργολίδας, δυνατό σημείο αναφοράς αυθεντικών εμπειριών γαστρονομίας, σε όλο τον κόσμο!»,

Η Υπόσχεση της μάρκας (Brand promise), είναι η δέσμευση προσφοράς γεύσης και απόλαυσης της Αργολίδας, «Enjoy true Argolis cuisine, with all your senses» (Απολαύστε την αυθεντική Αργολική κουζίνα, με όλες τις αισθήσεις)

Η εν λόγω προσπάθεια οπτικοποιείται μέσω του Νέου Brand Name & Νέου Γαστρονομικού Σήματος για την Τουριστική Γαστρονομική Ταυτότητα της Αργολίδας και φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως σήμα κατατεθέν όλων των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και υπηρεσιών.

Ο Πρόεδρος

Φώτιος Δαμούλος