Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

Δράσεις του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου ενάντια στις εξαρτητικές συμπεριφορές

  Την Τετάρτη 16 Μαρτίου οι μαθητές του Α1 του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου, επισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ναυπλίου. Εκεί παρακολούθησαν έ...

 

Την Τετάρτη 16 Μαρτίου οι μαθητές του Α1 του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου, επισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Ναυπλίου. Εκεί παρακολούθησαν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρόγραμμα με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εφήβων πάνω σε θέματα πρόληψης των εξαρτητικών συμπεριφορών. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπονήθηκε από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής» σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ και το υλοποίησαν οι κοινωνικές λειτουργοί του Κέντρου Δέσποινα Μάρκου και Ιωάννα Καββεζού. 

Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο μιας γενικότερης δράσης που διοργανώνει το σχολείο μας για τη σχέση των εφήβων με τον κόσμο γύρω τους και τη διαχείριση της αυτοεικόνας τους. Σκοπός της δράσης είναι να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των μαθητών, να τους βοηθήσει να βρουν και να ενισχύσουν τα θετικά τους στοιχεία και να μπορέσουν έτσι να θωρακιστούν και να αποφύγουν τυχόν εξαρτητικές συμπεριφορές, κυρίως από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη χρήση κινητού, που οι ίδιοι οι μαθητές αναφέρουν ότι αποτελεί τη νούμερο ένα εξάρτηση στην εφηβεία. Αυτή η διαπίστωση και το ειλικρινές ενδιαφέρον μας για τους μαθητές μας, μας οδήγησε στον προγραμματισμό των εξής επιπλέον δράσεων:

Στο πλαίσιο του προγράμματος KinderDocs οι μαθητές παρακολούθησαν το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Jawline με θέμα την εφηβεία και τη σχέση των εφήβων με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Παρακολούθηση του προγράμματος «Ενισχύοντας την αυτοεκτίμησή μου» στο σχολείο μας. Μια παρέμβαση διάρκειας τεσσάρων μαθητικών ωρών με στόχο την καλλιέργεια θετικής εικόνας εαυτού και την αντιμετώπιση του άλλου με σεβασμό που υλοποιήθηκε από το Κέντρο «Ελπίδα Ζωής». Οι μαθητές μέσα από ιστορίες ζωής, βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, ανακάλυψαν τον εαυτό τους και τους συμμαθητές τους, ξανά.