Τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην διαδικασία της "αξιολόγησης" με τον τρόπο που επιδιώκει αυτό να γίνει από το Υ...
Τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην διαδικασία της "αξιολόγησης" με τον τρόπο που επιδιώκει αυτό να γίνει από το Υπουργείο Παιδείας και οι απεργιακές κινητοποιήσεις χαρακτηρίζονται στα δικαστήρια ως παράνομες και καταχρηστικές, οι μαθητές ξεκινούν στα Σχολεία καταλήψεις με τα γνωστά πλέον αιτήματα, τα οποία ωστόσο δεν φαίνεται να απασχολούν ιδιαίτερα τους υπευθύνους.
Στο Άργος, στο Σχολικό συγκρότημα του 1ου Λυκείου, 2ου και 3ου Γυμνασίου, αναρτήθηκε ένας δεκάλογος με τα αιτήματα των μαθητών, τα οποία δεν δόθηκε καμία απολύτως σημασία και πέρυσι, όταν οι μαθητές είχαν πραγματοποιήσει καταλήψεις.
Συγκεκριμένα, τα τμήματα στις αίθουσες αντί να γίνουν ολιγομελή, αυξήθηκαν οι μαθητές, τα κενά σε εκπαιδευτικούς συνεχίζουν να υπάρχουν, ράπιντ τεστ δεν γίνονται και καμία αίθουσα κενή δεν αξιοποιείται ώστε να αραιώσουν οι μαθητές.
Τα αιτήματα των μαθητών:
1. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. Να μην εφαρμοστεί ξανά με κανέναν τρόπο ούτε αυτή ούτε η Τράπεζα Θεμάτων.
2. Κάλυψη των μεγάλων κενών που δημιούργησε η τηλεκπαίδευση. Ενισχυτική διδασκαλία και προσαρμογή της ύλης με ευθύνη του υπουργείου.
3. Κανένα κενό σε καθηγητές. Τώρα προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά.
4. Σχολικές εκδρομές τον Οκτώβρη, αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες για όλους.
5. Να διδάσκονται ΞΑΝΑ στα σχολεία τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (π.χ. σχέδιο).
6. Υπεύθυνη ενημέρωση από το κράτος και τον ΕΟΔΥ στους μαθητές και τους γονείς μας για τον εμβολιασμό. Προσλήψεις σχολικών γιατρών.
7. Δωρεάν και συχνά ράπιντ τεστ στα σχολεία σε όλους τους μαθητές χωρίς διαχωρισμό, όχι μόνο σελφ τεστ.
8. Ολιγομελή τμήματα με αξιοποίηση περισσότερων κατάλληλων αιθουσών για μάθημα.
9. Εδώ και τώρα προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού καθαριότητας.
10. Η τρομοκρατία του webex δεν θα περάσει. Οι καθηγητές να είναι μαζί μας σε αυτό και όχι απέναντί μας!».