Mέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά νέα υπηρεσία γρήγορου delivery, η pop, όνομα το οποίο είναι συνυφα...
Mέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά νέα υπηρεσία γρήγορου delivery, η pop, όνομα το οποίο είναι συνυφασμένο με την ταχύτητα.
Ενώ η γερμανική Delivery Hero επιχειρεί –μέσα από την εξαγορά μιας σειράς εταιρειών του ομίλου Μούχαλη–να αποκτήσει ηγετικό ρόλο στην ελληνική αγορά λιανικής, ενισχύοντας παράλληλα τη στρατηγική ανάπτυξης της efood στον κλάδο του quick commerce, νέοι παίκτες εγκαινιάζουν την είσοδό τους στη χώρα μας, αντιλαμβανόμενοι τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Ετσι, σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής" την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά νέα υπηρεσία γρήγορου delivery, η pop, όνομα το οποίο είναι συνυφασμένο με την ταχύτητα. Η λογική πίσω από αυτό το εγχείρημα είναι η αποστολή «όποιου προϊόντος θέλει ο καταναλωτής, όποτε το θέλει»σε λιγότερο από 15 λεπτά. Πρόκειται για μια ελληνική νεοφυή εταιρεία που δραστηριοποιείται στον αναπτυσσόμενο κλάδο του quick commerce (παράδοση μικρών ποσοτήτων προϊόντων στους καταναλωτές μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία), η οποία δεν έχει δημιουργήσει μόνο μια εφαρμογή για την αποστολή των παραγγελιών, αλλά αναπτύσσει και δικές της αποθήκες (dark stores), εντός των οποίων θα γίνεται η προετοιμασία και η παραλαβή των παραγγελιών από δικούς της διανομείς. Στην ουσία είναι ένα end-to-end μοντέλο, που ειδικά στο εξωτερικό έχει προκαλέσει φρενίτιδα ενθουσιασμού στους επενδυτές, και το οποίο ώς ένα βαθμό έχει υιοθετήσει στη χώρα μας και η φινλανδική Wolt.
H pop δημιουργήθηκε από μια ομάδα Ελλήνων και ξένων ιδρυτών (ένας εκ των οποίων ήταν σε θέση-κλειδί στην Delivery Hero) με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στο online grocery delivery. Oι καταναλωτές θα έχουν στη διάθεσή τους πάνω από 2.000 κωδικούς, ανάμεσα στους οποίους θα περιλαμβάνονται διεθνή αλλά και τοπικά brands. Η πρώτη της αποθήκη θα βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας –με στόχο να φθάσει τις 20 στην περιοχή της Αττικής– αναπτύσσοντας, όπως υπαγορεύει το μοντέλο που ακολουθεί, συνεργασίες με προμηθευτές. Οπως ήδη είχε γράψει η «Κ» η εταιρεία το καλοκαίρι χρησιμοποίησε δοκιμαστικά το όνομα Gojet.app και από βδομάδα αναμένεται να λανσαριστεί με το brand pop. Το εγχείρημα, σύμφωνα με πληροφορίες, στηρίζουν ορισμένοι από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους επενδυτές στον κλάδο της ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού και ειδών σούπερ μάρκετ (online food and grocery delivery), ενώ όσον αφορά τις τιμές, αυτές αναμένεται να είναι, για ορισμένα είδη, πιο ανταγωνιστικές από εκείνες των σούπερ μάρκετ. Στόχος της υπηρεσίας είναι να επεκταθεί στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες γειτονικές χώρες. Ο στόλος των διανομέων θα αυξάνεται βάσει και της ανάπτυξης της εταιρείας, ενώ δεν αποκλείεται ο αριθμός τους να φθάσει τους 100 μέχρι το τέλος του χρόνου.
Την ίδια στιγμή, έντονο συνεχίζει να είναι το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και της quick delivery retail startup Jokr, έδρα της οποίας είναι η Νέα Υόρκη. Η είσοδός της στην Αθήνα βρίσκεται «σε εξέλιξη» όπως αναφέρουν πηγές, κάτι που θα πραγματοποιηθεί με την ανάπτυξη των δικών της dark stores και την παράδοση των προϊόντων που παραγγέλνουν οι χρήστες εντός 15 λεπτών. Η νεοσύστατη εταιρεία αποτελεί δημιούργημα του Ralf Wenzel και άλλων 4 ιδρυτών (πρώην στελέχη της Delivery Hero και της SoftBank), ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021 και τον Ιούλιο άντλησε 170 εκατ. δολ. από διεθνείς επενδυτές, ανάμεσά τους το GGV Capital, το λονδρέζικο Balderton Capital και το Tiger Global Management.
Πηγή: Kathimerini.gr