Page Nav

HIDE

Breaking News:

FALSE
HIDE_BLOG
latest

Γιάννης Γκιόλας: "Να μην αποκοπεί η μοναδική σιδηροδρομική διασύνδεση της Πελοποννήσου με την Αττική"

                                           ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ       ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΟΠΕΙ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙ...

                                           ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΟΠΕΙ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ  ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΠΛΟΥ ΕΥΡΟΥΣ (ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΚΗ)»

   Ανακοίνωση εξέδωσε  ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – Π..Σ Αργολίδας Γιάννης Γκιόλας σχετικά με την σχεδιαζόμενη επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι τα Μέγαρα, η οποία ωστόσο δεν περιλαμβάνει και την μετρική γραμμή που προϋπάρχει στην παλαιά σύνδεση του Λεκανοπεδίου Αττικής με την Πελοπόννησο.

  Λαβή έδωσε το αίτημα του Προέδρου της Κίνησης  Φίλων Σιδηροδρόμου Πελοποννησιακής Γραμμής κ. Μπρούσαλη προς τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Νίκα, με το οποίο ζητά να ενστερνιστεί την αναγκαιότητα αυτή και να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προς κάθε αρμόδιο, για την διατήρηση και αξιοποίηση της μετρικής γραμμής.

   Τον Δεκέμβρη του 2020, οι 5 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Πελοποννήσου (Αραχωβίτης, Γκιόλας, Παπαηλιού, Χαρίτσης και Ψυχογιός) είχαν κάνει ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών ζητώντας να υλοποιηθεί η συμφωνία ανάμεσα στο ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ και ΟΣΕ που είχε υπογραφεί το 2018 επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και να κατασκευαστεί με δαπάνη της Εταιρίας η σιδηροδρομική γραμμή Άγιοι Θεόδωροι – Κόρινθος η οποία θα περιελάμβανε και τη μετρική και την νέα, πλάτους 1,43 μ. Τώρα όμως, στο νέο σχεδιασμό κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να υλοποιείται αφού η προέκταση του Προαστιακού, με την αξιοποίηση της παλιάς ανενεργούς μετρικής γραμμής,  δεν περιλαμβάνει στο σχέδιο καμία αναφορά για διατήρησή της . Κάτι τέτοιο, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, εκμηδενίζει κάθε πιθανότητα διασύνδεσης της Πελοποννήσου με το Λεκανοπέδιο, στον μεταφορικό τομέα και τη  συμπληρωματική  δυνητική χρησιμότητα μιας ακόμα αξιοποιήσιμης υποδομής, ειδικά για εμπορευματικές ή άλλες μεταφορές, στην ευρύτερα πληττόμενη (μεταλιγνιτικά) περιοχή.

  Κρίνεται λοιπόν αναγκαίο, παράλληλα με την δημιουργία της νέας γραμμής, να διατηρηθεί και να αξιοποιηθεί η υπάρχουσα μετρική (μικτή γραμμή),  προκειμένου  να   μην   χαθεί   αδικαιολόγητα   και   οριστικά   Η   ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ  με   την   Αττική   (ιδιαίτερα   με   το   Θριάσιο,   το   εμπορευματικό   λιμάνι Ελευσίνας, τα Ναυπηγεία, τα διυλιστήρια κτλ.) του μόνου υπαρκτού, σήμερα αλλά και στο ορατό μέλλον, μετρικού σιδηροδρόμου της   Πελοποννήσου.