Τη φετινή καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, σε ειδική εκδήλωση στο Σούνιο όπο...
Τη φετινή καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, σε ειδική εκδήλωση στο Σούνιο όπου -μεταξύ άλλων- ανακοινώθηκαν από τον αρμόδιο υπουργό, Χάρη Θεοχάρη, οι λεπτομέρειες για ασφαλές άνοιγμα του κλάδου.
Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».
Από τις εικόνες που είδαμε και στα πέντε σποτ, απουσιάζουν το Ναύπλιο, το Άργος και οι Μυκήνες...
Καλή τύχη να έχει: