Είναι προκλητικοί. Ξεκινούν στη Πελοπόννησο τις αυξήσεις στα δημοτικά τέλη καθαριότητας από την Καλλιρρόη Μεσσηνίας, εκεί που θα κατασκευασ...
Είναι προκλητικοί. Ξεκινούν στη Πελοπόννησο τις αυξήσεις στα δημοτικά τέλη καθαριότητας από την Καλλιρρόη Μεσσηνίας, εκεί που θα κατασκευαστεί ένα από τα τρία σκουπιδοεργοστάσια και ένας από τους τρις ΧΥΤΥ.
Αποφασίζουν στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Οιχαλίας αυξήσεις φωτιά στα ανταποδοτικά τέλη.
Όπως χαρακτηριστικά αναγράφουν στην εισήγηση προς την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Οιχαλίας «Με την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου θα προκύψει από 1-1-2022 επιπλέον κόστος για την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου το οποίο προϋπολογίζεται ότι θα ανέλθει στο ποσό των 432.249,12 ευρώ». Να σημειώσουμε ότι δεν υπολογίζουν τα μεταφορικά των σκουπιδιών και τις λοιπές δαπάνες που θα πληρώνουν όλοι οι Δήμοι στο ΦΟΔΣΑ, ακόμα και οι Δήμοι που δεν έχουν μεταφορικά, γιατί στον τόπο τους κατασκευάζονται τα σκουπιδοεργοστάσια ή οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων οι γνωστοί ΣΜΑ. Δεν υπολογίζουν ούτε οι ρήτρες ποσότητας και ποιότητας.
Από τα δικά τους στοιχεία προκύπτει ότι το σκουπίδι θα κοστίζει χρυσάφι. Είναι λίγα τα 150 ευρώ ο τόνος που λέγαμε, αφού χωρίς να υπολογίζονται τα μεταφορικά και οι ρήτρες ποσότητας και ποιότητας ο τόνος θα στοιχίζει 189 ευρώ.
Ακόμα και στη Καλλιρρόη που θα κατασκευαστεί το σκουπιδοεργοστάσιο και οι κάτοικοι θα υφίστανται όλες τις επιπτώσεις πιο έντονα, προϋπολογίζουν αύξηση των τελών κατά 30% σαν πρώτη δόση.
Από τα δικά τους στοιχεία προκύπτει ανάγλυφα η φοροαφαίμαξη, η φοροληστεία και από τους Δήμους των πλατειών λαϊκών στρωμάτων.
Είναι ανάγκη ο αγώνας για να μην κατασκευαστούν τα σκουπιδοεργοστάσια και οι ΧΥΤΥ, δίπλα στα χωριά, που βολεύει τη ΤΕΡΝΑ, να διευρυνθεί και με αιτήματα για κατάργηση και μείωση ανταποδοτικών τελών.
Τα πλατιά λαϊκά στρώματα τώρα που καλούνται να πληρώσουν το λογαριασμό, να βγάλουν και τα συμπεράσματα. Να γυρίσουν τη πλάτη στις δυνάμεις της Ν.Δ του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ που ευθύνονται για την παράδοση της διαχείρισης των απορριμμάτων στο μεγάλο κεφάλαιο.