Αν και έχουν περάσει 3,5 μήνες, μετά το έγγραφο που απέστειλα στον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΕΡ στις 25 Γενάρη 2021, δεν έχω λάβει ακόμα καμία α...
Αν και έχουν περάσει 3,5 μήνες, μετά το έγγραφο που απέστειλα στον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΕΡ στις 25 Γενάρη 2021, δεν έχω λάβει ακόμα καμία απάντηση στο αίτημα ενημέρωσης σχετικά με τις ενέργειές και τον προγραμματισμό επίλυσης επίκαιρων προβλημάτων από τη διοίκηση της επιχείρησης.
Μέσω της επιστολής απηύθυνα πολλά ερωτήματα τα οποία παραμένουν σχεδόν τα ίδια και απαιτούν απάντηση:
1) Ποιες οι μέχρι σήμερα ενέργειες σας, αλλά και το σχέδιό σας στο καίριο ζήτημα που απασχολεί σήμερα (αλλά και πριν) τους δημότες για την ποιότητα του νερού που τρέχει στις βρύσες των καταναλωτών και που ιδίως στις περιοχές του Κρανιδίου, Πορτοχελίου και Κοιλάδας είναι σε πολύ κακή κατάσταση;
2) Ποιες οι ενέργειές σας για την διαχείριση των λυμάτων και την αναβάθμιση του Βιολογικού Κρανιδίου σε συνδυασμό με την δωρεά μελέτης που έχει προσφερθεί από ιδιωτική εταιρεία ;
3) Ποιες οι ενέργειές σας για την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης Κρανιδίου, μετά την έκπτωση της αναδόχου ΘΕΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. και της κατάπτωσης των εγγυητικών ύψους 770.000,00€, υπέρ της ΔΕΥΑΕΡ; Έχετε σκοπό τα χρήματα αυτά να καλύψουν τις μεγάλες ανάγκες της Κοινότητας Κρανιδίου στον τομέα του δικτύου ύδρευσης;
4) Ποιες οι ενέργειές σας για την επέκταση του αποχετευτικού δικτύου στο Κρανίδι και στην Ερμιόνη που αποτελεί άλλωστε αίτημα των Κοινοτικών Συμβουλίων;
5) Γιατί δεν συντηρείτε όλες τις δημοτικές αδειοδοτημένες γεωτρήσεις στην περιφέρεια της Κοινότητας Διδύμων και κάνετε υπεράντληση του νερού μόνο από 3 γεωτρήσεις όταν υπάρχουν διαθέσιμες επτά (7);
Γιατί εδώ και 20 μήνες δεν λειτουργεί το σύστημα τηλεδιαχείρισης με αποτέλεσμα να υπάρχει σπατάλη του νερού από τις υπερχειλίσεις στο δίκτυο της Κοινότητας Διδύμων ;
Επιπλέον ποιες οι ενέργειές σας για το πρόβλημα πρόσβασης στη δεξαμενή του Ράδου όπου ο συντηρητής και ο υπεύθυνος χλωρίωσης μεταφέρουν τα υλικά από απόσταση διανύοντας μεγάλη απόσταση με τα πόδια;
6) Ποιες ενέργειες έχετε κάνει συγκεκριμένα για την ποιότητα του νερού και την επίλυση των προβλημάτων στο Πορτοχέλι ενόψει της αυξημένης κίνησης του καλοκαιριού, της λειτουργίας των ξενοδοχείων και της λειτουργίας της καταφυγίου σκαφών (μαρίνα) :
α) Γιατί δεν κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες για επανασύνδεση της γεώτρησης Νο 3 ( πρώην Μώρου) στο Πορτοχέλι που υδρεύεται από 2 γεωτρήσεις εκ των οποίων η Νο 1 είναι τελείως ακατάλληλη λόγω μεγάλης αγωγιμότητας (βγάζει θάλασσα);
β) Αν έχει αντικατασταθεί η πλαστική δεξαμενή 20 tn που εκλάπη στην περιοχή Πανόραμα και είχε λύσει το πρόβλημα της πίεσης;
7) Πότε προγραμματίζετε την μεταφορά των μεταλλικών δεξαμενών που βρίσκονται στην Κοιλάδα, θέμα που υπάρχει στο Τεχνικό Πρόγραμμα της ΔΕΥΑΕΡ και έχει ληφθεί σχετική απόφαση;
8) Ποιες οι ενέργειές σας για την σύνδεση- ένταξη της γεώτρησης στη θέση Καμάριζα για την παροχή νερού στο Ηλιόκαστρο;
9) Ποιες είναι οι ενέργειες σας για την κάλυψη των αναγκών ύδρευσης στο Λουκαϊτι ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και γιατί δεν επισκευάζετε το σύστημα τηλεδιαχείρισης με αποτέλεσμα να χάνονται τεράστιες ποσότητες νερού; Επίσης γιατί δεν γίνεται επίχωση τμήματος του κεντρικού δικτύου μεταφοράς νερού από την πηγή στην δεξαμενή;
10) Γιατί καθυστερείτε υπερβολικά στην επισκευή των βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης με αποτέλεσμα την ρύπανση του περιβάλλοντος και την κατασπατάληση του νερού;
Τάσος Τόκας
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας
Επικεφαλής της ΝΕΔΥΠΕΡ