Πολλοί αθλητές έχουν κερδίσει μια σημαντική θέση στις καρδιές των φιλάθλων, όχι μόνο με τα αγωνιστικά τους κατορθώματα αλλά και με την ε...
Πολλοί αθλητές έχουν κερδίσει μια σημαντική θέση στις καρδιές των φιλάθλων, όχι μόνο με τα αγωνιστικά τους κατορθώματα αλλά και με την εν γένει συμπεριφορά τους, ενίοτε δε και με την δημόσια εικόνα τους, όταν το πρόσωπό τους εκπέμπει κάτι που τους κατατάσσει αυτομάτως στους "αγαπημένους".
Ξεκινώντας από τις αλάνες της Καλλιθέας, βρίσκεται σχεδόν αμέσως στον Απόλλωνα Αθηνών, το 1959. Μένει εκεί τρία χρόνια για να αποκτηθεί το 1962 από την Προοδευτική, να παίξει ένα χρόνο και το 1963 να κάνει το μεγάλο άλμα πηγαίνοντας στον Παναθηναϊκό. Από το 1963 μέχρι το 1976 θα γράψει μια ξεχωριστή ιστορία στο Τριφύλλι, κατακτώντας τίτλους, υπερασπιζόμενος την εστία της Εθνικής αλλά το σπουδαιότερο, χαρίζει στο χώρο του αθλητισμού και του ποδοσφαίρου με τον τρόπο που αγωνίζεται, ένα πρότυπο που αγαπήθηκε και εκτιμήθηκε από φιλάθλους όλων των ομάδων. Γιατί οι οπαδικές αντιπαλότητες, αποδείχτηκαν πολύ μικρές και ασήμαντες μπροστά στην τεράστια προσωπικότητα του Τάκη Οικονομόπουλου.
Στη μαγική ομάδα του Παναθηναϊκού που κατέκτησε το πρωτάθλημα του 1965 αήττητος, ο τερματοφύλακάς του σημειώνει ένα απλησίαστο ρεκόρ διατηρώντας την εστία του ανέπαφη για 1.088 αγωνιστικά λεπτά, από τις 17 Ιανουαρίου μέχρι και τις 9 Μάη. Το 1971 θα έχει την ευτυχία να αγωνιστεί σε τελικό Πρωταθλητριών Ευρώπης, το σημερινό Chiampions League, κάτι που μέχρι σήμερα, κανείς άλλος ελληνικός Σύλλογος δεν έχει καταφέρει.
Θα συνεχίσει να προσφέρει στον Σύλλογο που δοξάστηκε σαν προπονητής τερματοφυλάκων από 1979 μέχρι το 2006.
Αν όμως το ευρύ κοινό τον γνώρισε στα γήπεδα, μια μεγάλη αγάπη του ήταν η ζωγραφική. O Τάκης Οικονομόπουλος, από παιδί είχε μεγάλη αγάπη για τη ζωγραφική και ασχολήθηκε με πάθος. Εκτός από τα χρώματα, εξαιρετικά ταιριασμένα στα τοπία, ακολούθησε τη δική του πρωτότυπη τεχνοτροπία, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά όπως οδοντογλυφίδες, πευκοβελόνες, πρόκες, κ.ά. , με αποτέλεσμα οι πίνακες του να αποκτούν τρισδιάστατη μορφή. Στα έργα του αποτυπώνει κυρίως στιγμές από την καθημερινότητα, τοπία και στιγμές από τα βιώματα της αθλητικής του ζωής.
Συμμετείχε σε διεθνείς εκθέσεις, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές. Τα έργα του έχουν βραβευτεί 4 φορές μέσα στα καλύτερα έργα στον κόσμο από την Biennale της Βαρκελώνης, για τα έτη 1986-1987/ 1988-1989/ 1990-1991/ 1994-1995. Πολλοί από τους πίνακες του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές.
Για αυτόν ο αθλητισμός και η τέχνη έχουν πολλά κοινά σημεία: την προσήλωση στην επίτευξη των στόχων, την εξέλιξη, την πειθαρχία και το πείσμα.