Του Αχιλλέα Υφαντίδη* Σύμφωνα με έρευνα, περίπου 35% των μελών στα γυμναστήρια των Ηνωμένων Πολιτειών δεν σκοπεύουν να επιστρέψουν σε αυτά...
Του Αχιλλέα Υφαντίδη*
Σύμφωνα με έρευνα, περίπου 35% των μελών στα γυμναστήρια των Ηνωμένων Πολιτειών δεν σκοπεύουν να επιστρέψουν σε αυτά ακόμη και μετά τον εμβολιασμό ενώ αυτό το ποσοστό σε παγκόσμιο επίπεδο ξεπερνάει το 27,5%.
Την ίδια στιγμή, επίσης ένα 35% των γονέων στις ΗΠΑ με παιδιά από 4 έως 8 ετών δηλώνουν ότι έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τον αθλητισμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τον τρόπο που θα διαπαιδαγωγήσουν ή θα εμπνεύσουν τα παιδιά τους προς αυτή την κατεύθυνση στο άμεσο μέλλον.
Αναδεικνύονται έτσι ως ιδιαίτερα σημαντικές, αναφορικά με τον αποτελεσματικό σχεδιασμό αντιμετώπισης των συνεπειών της υγειονομικής κρίσης και των περιοριστικών μέτρων ΚΑΙ οι παράμετροι της ψυχολογίας, της διατροφής και της άσκησης των ατόμων.
Η εστίαση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ανάγκη για μάσκες και εμβόλια ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα.
Πρέπει να διευρυνθεί έστω και τώρα η εστίαση και στον σχεδιασμό του ΜΕΤΑ το πέρας της πανδημίας καθώς και στην όσο το δυνατόν επαρκέστερη επικοινωνιακή διαχείρισή του με τον πολίτη.
Γιατί όταν αυτό το ΜΕΤΑ έρθει με το καλό, εκτός από σωματικά υγιείς, πρέπει να μας βρει και ψυχικά ισορροπημένους καθώς και πνευματικά έτοιμους να επανέλθουμε σε μία υγιή καθημερινότητα και όχι να πελαγοδρομούμε βυθισμένοι σε μία ρουτίνα αδράνειας και σύγχυσης λόγω του πολύμηνου εγκλεισμού.
* Ο Υφαντίδης Αχιλλέας είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας του ΑΠΘ με μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία πάνω στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων από το University of Kent at Canterbury. Κατέχει εξειδικεύσεις στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία των Αθλημάτων Υψηλής Απόδοσης, είναι διπλωματούχος Life Coach και πιστοποιημένος Εκπαιδευτής μη Τυπικής Εκπαίδευσης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
Εργάζεται εδώ και πάνω από 15 χρόνια ως Επικοινωνιολόγος.
Παράλληλα είναι:
- Εκπαιδευτής στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης διδάσκοντας, ανάμεσα σε άλλα, σεμινάρια πάνω στα γνωστικά αντικείμενα της Διαχείρισης Εργασιακού Στρες, Διαχείρισης Συγκρούσεων, Ανάπτυξης Διοικητικών Ικανοτήτων και Ηγεσίας, Ορθής Επικοινωνίας, Ομαδικής Συνεργασίας, Λήψης Απόφασης.
- Επιστημονικός Συνεργάτης – Ψυχολόγος των Σχολών Προπονητών UEFA της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.
- Επιστημονικός Συνεργάτης στο «Πρόγραμμα Αθλητικών Ακαδημιών του ΟΠΑΠ» με σεμινάρια στις συμμετέχουσες Ακαδημίες Ποδοσφαίρου πάνω στα θεματικά αντικείμενα της Αθλητικής Ψυχολογίας και της Ορθής Επικοινωνίας Προπονητών, παιδιών - αθλητών και γονέων.